|
|
Обов’язковою умовою для участі у конкурсах є вступний внесок, що становить: - для виконавців-солістів та
художників - еквівалент 25$ USA; - для ансамблів –
еквівалент 15$ USA з кожного учасника. Внесок сплачується під час
реєстрації прибуття на конкурс. Для дітей-інвалідів
надається знижка. Оргкомітет конкурсу забезпечує безкоштовно проживання та одноразове харчування конкурсанта в готелі “Закарпаття” з 2.11.2000р. на час участі в конкурсі. Проїзд учасника до м. Ужгород і в зворотньому напрямку, а також проїзд та перебування на конкурсах супроводжуючих осіб здійснюється за власний рахунок. Квитками на зворотній шлях до місця проживання оргкомітет не забезпечує. Заявка для участі в конкурсахВ заявці має бути вказано: ім’я, прізвище, дата народження, країна, місце навчання, прізвище та ім’я викладача, в яких конкурсах брав участь, нагороди, домашня адреса, супроводжуючі, телефони для зв’язку.
До
заявки про участь у конкурсах обов’язково додаються: -
копія свідоцтва
про народження, або паспорта; -
фотографія 9х12 (групова
для ансамблів); -
програма для
участі у музичному конкурсі; -
оговорена
кількість готових робіт для участі в конкурсі
образотворчого мистецтва; -
заявки на проживання для
супроводжуючих осіб (за власний рахунок). Заявки
приймаються до 1.10 2000 року та надсилаються за
адресою оргкомітету. Реєстрація конкурсантівРеєстрація конкурсантів проводиться 2.11 2000 року з 8.00 київського часу до початку урочистого відкриття фестивалю у фойє філармонії. Всі претенденти зобов’язані повідомити оргкомітет письмово, телеграмою або факсом про точну дату прибуття до 20.10.2000 року. Участь у конкурсі розглядається як повна згода з його умовами та регламентом. Оргкомітет
не несе відповідальність за втрату документів
при пересилці. |